Mittwoch, 25. November 2009

Nunta visurilor mele .

Si dinnou m-am luat dupa "hazzel nut" . Sczue hazzel nut dar m-ai inspirat . Deci sa incepem visul .. Nunta mea ar trebui sa fie la Hollywood . Cu vedete si cu un barbat chipes si dragut . De preferat Justin Bieber . Stiu ca va enervez cu el dar pot sa visez nu ? Asadar unde ramasesem ? A da mi-am amintit . Deci Justin Bieber ar fi de preferat . Mi-asi dori o rochie foarte frumoasa si fina la fel ca matasea sau casmirul . Si sa fie alba si stralucitoare . Coafura , nu stiu exact cred ca un coc elegant si cu o suvita lasata pe fata ar fi dragut . Cand iesim din biserica lumea sa arunce cu orez , sau nu cu orez se arunca la nuntii ? Scuzati am uitat sa spun , sotul meu ar trebui sa aiba un costum negru frumos pe el . Si parul , asa cum il are mereu si din 10 in 10 minute sa faca un flip . Ce va fii la petrecere nu conteaza , ma voi lasa surprinsa . Tortul sa fie de ciocolata cu frisca si sa fie mare cu 3 etaje , unul pt mine si Justin , unul pt familia si unul pt restul inviatilor . Iar apor sa mergem cu o masinuta mica ca alui Mr. Bean si sa atarne conserve la spatele masinii si sa scrie mare pe geamul din spate "JUST MARRIED" . Iar apoi mergem noi 2 in Atlanta , adica nu e prea departe . Mergem in L.A. (Los Angeles) la un hotel de 5 stele cu petale de trandafiri pe pat si peste tot . Pe o masuta sa fie 2 pahare si o sticla de sampanie cu niste capsuni cu ciocolata pe o farfurioara . Si lumanari peste tot . Aproape la fel ca la nunta mamei mele . Si sa fie romantic . Ce se intampla dupaia ramane in visele mele . Este privat .

1 Kommentar:

  1. Mă simt inspirativă. Găsim tinere talente pe blogspot.com.org.ro. Mă bucur că te-am inspirat. Fără supărare, blogul meu e mai chetz.
    Aww. Şi a tău e dlagutz. Ai lăv iu ;*

    AntwortenLöschen