Montag, 30. November 2009

Cum ar trebui sa fie o viata de vedeta .

Dimineata ma trezesc auzindu-mi telefonul sunand.Chici cine e.Beyonce.Vrea sa luam micul dejun impreuna.Accept.
Ma duc ma spal pe dinti,ma imbrac si ma duc sa i-au micul dejun si mai vine si Katy Perry.Mancam si mergem fiecare in camera ei dela hotel.Prietenul meu mai doarme.Il trezesc si mergem impreuna la casa de discuri sa inregistram o noua melodie.Si apoi facem si videoclipul pentru melodie.
Mergem la aeroport.Peste 3 ore ajungem inapoi acasa.Hello Antlanta.
Acasa ne despachetam bagajele si ne punem alte haine noi pt deseara in germania la The Dome.
Mancam cu familia si povestim.
Plecam in germania.Ajungem si mergem la hotel.Ne pregatim,mergem la stylisti sa ne pregateasca.Aratam super toti asa ca sa inceapa spectacolul.
Merg pe scena si imi aud numele peste tot.Incep sa imi prezint melodia mea noua.Publicul mai vrea un bis dar numai.Le multumesc si plec depe scena la restul VIP-urilor.
Mergem la after-party si ne distram.
Ma duc sa ma culc.Somn usor.
Urmatoarea zi lafel ba chiar mai bine.

Toate aste sunt pt ca ma plictisesc sa fie clar .

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen